Selasa, 1 September 2009

Persiapan Kahwin

Buat masa sekarang hanya yang ni saja yang ada.. lepas raya baru nak satel habis perseiapan tuk wedding saya nanti. saya `PENGANTIN BAJET`, so kenuri pun tak buat besar, barang2 low price, murah-murah jek.
Paper bag
Bunga telur (pelamin)
Bunga Telur (kawan-kawan)
Cenderahati
Perfume
Makeup



Senarai hantaran :

  1. Perfume
  2. Set Makeup
  3. Sejadah+Al-Quran
  4. Telekung Sembahyang
  5. Baju Kurung
  6. Handbag
  7. Kek
  8. Sireh
  9. Gelang

Mesti ada yang hairan kenapa barang perempuan ada kat saya. Sebenarnya barang saya, saya belikan (tak termasuk gelang & sireh taw... gelang tu ENCEK TUNANG yang belikan). Dari situ saya kenakan pilihan saya, macam tu juga tunang saya, dia belikan apa barang yang dia nak, senang kan, dia pun ok sebab dia tahu saya ni `kaki komplen` hehehehe... barang-barang hantaran semua saya belu duit gaji bulanan. seb duit kan... bijak-bijak...