Rabu, 2 September 2009

Break Fast

Assalamualaikum semua.. Semalam saya & abe kelabu gi berbuka kat kedai makan siam area sungai bakap (kedai kami selalu melepak). Ok bebalik cita sebenar, disebabkan cik puan beso (saya) merajuk+terasa hati hari ahad lepas, abe kelabu pun memulakan acara pujuk memujuk pagi kemarin (tapi cek abe kelabu sebenonye tak pandai pujuk, tapi dia pandai ambik hati :D) abe kelabu pun ajak bebuka. Bila tanya ja saya nak makan apa, saya bagi la list makanan... hehehehe
  1. Ikan Siakap 3 rasa
  2. Tomyam Campur
  3. Kailan Ikan Masin
  4. Telur Bungkus
  5. Sambal Belacan
  6. Air Tembikai
  7. Air Milo O Ais <--- abe kelabu
  8. Air Suam

So lepas tu abe kelabu pun gi la oder apa yang saya sms kat dia tu... layan la pic bawah apa yang kitaorang makan kemarin yer....





*kedai abang noman, sg. bakap.