Isnin, 17 Ogos 2009

Takottttttt :_(

Assalamualaikum.... kepada kawan-kawan yang sudi masuk blog saya. saya ingin berkongsi cerita sedih yang saya dapat video dari adik saya. (kalau yang pernah tengok buat-buat la tak penah tengok :p). sedih sangat tengok video yang bertajuk `BUNUH DIRI`(perlis) sebab cinta....?? WHAT DE @$%&*!. Tak terfikirkah keadaan mak abah kakak abang adik? tak fikir ke yang kita ni banyak dosa yang perlu keampunan? hanya Allah saja yang tahu perasaan saya ketika melihat video 3 minit ini. air mata bercucuran kerana kasihan. kenapa dia sanggup buat macam ni kerana frust bercinta :(. kepada kawan kus sekalian, ambil lah iktibar, janganlah kerana CINTA nyawa behargamu itu tekorban... ingan Allah, mak & ayah yang menatang kita sepenuh kasih sayang... biarpun kita dipukul, dimarahi mereka, mereka tetap beharga buat kita....
-
wanita yang dikatakan `marka` arwah yang mengantung diri...
arwah, tangan dan kakinya sudah lebam.
arwah sudah keras ketika ini..



kad toup hotlink yang dimiliki arwah utk `aweknya`