Jumaat, 28 Ogos 2009

Aura Shape From AVON

Kemarin saya beli aura shape 1 set, dengan Teknologi Nano Arang Bambu. dah try, memang sedap pakai. Bra tu masa saya pakai, wowwwwww nampak sexy+montok.. malu plak tengok diri sendiri kat cermin.. hik hik hik... Corset plak, sedap ja dok kat badan, memula tu kat perut saya ketat sikit, biasa la kulit perut tebal (mak cakap.. huhuhuhuhu) rasa ketat sikit, dah lama nanti ok la.. Girdle pula, emmmm sedap sangat pakai, selesa sangat, sebelum ni saya ada 3 girdle, termasuk yang baru ni, inilah girdle yang saya sedap pakai. kak ani (owner AVON Nibong Tebal) cakap, mula-mula tu badan rasa lengoh2 sikit, tapi lama kelamaan akan biasa dan ok. tak rugi beli...

aura shape up bra
Tali Bahu Yang Lebar+Stuktur Tetulang X+Fabrik NANO Bambu Charcoal
aura shape vest corset
Fungsi : Sokongan Ekstra+mengempis Perut & Pinggang+Memperkemaskan Postur Badan+Skongan Belakang Yang Kukuh
aura shape girdle
Fungsi : Mengajak bentuk Pinggul + Mengempis Perut