Macam-macam cita...

Assalamualaikum...

Alhamdulillah dah masuk rumah yang sekian 2 bulan tak masuk tido sebab buat siling...

Budak kecik memang suka tunjuk yang dia suka tengok tutor tv 601

Kenduri arwah kat rumah mak sabtu 2 minggu lepas...

4 beradik yang tinggal... (time kenduri arwah)

 Dah lama tak makan luar dekat 2 bulan lebih jugak.. sekarang ni nak makan pun kena kalut sebab budak kecik ni kalau dah kenyang nak turun ja dari kerusi.
 
tuan tanah masa kena jaga pameran
 
tuan tanah nak bagi tau tuan tanah sangat sebok nak close acc...