Di kedai makan...

Mari makan bersama Adam Amsyar
 
sebelum pi makan lepas solat lalu ja kat depan tv ada benda alah ni Adam susun... cumel nak.. dedua semua..


 ni tuan yang susun tu.. bz bz bz... tengok zoom upsr hokeh...

Siap2 terus gi kedai tomyam yang berdekatan ja tak pi jauh... tak larat nak gi jauh2.. so nasi goreng je la layan kalau nak makan ikan stim bagai tak da nikmat la maknanya main dengan budak kecik nih...
 
tengok tu tengah buat apa??? tengah gamit/panggil sambil merungut nak nasi cepat.. hahaha sangat lawak...
 
so tarik perhatian dia suh main tab yang 50/50 hidup ni...

lepas tu toleh balik.... hahaha lapar sangat la tu...
 
dah makan kenyang ni la keja dia
 
.
 
.
 
.
 
 
main air main sabun