Khamis, 16 September 2010

40WEEKS!!!!!!!

salam...

Saya bersiaran langsung dari rumah mak, berbekalkan hp yg ada keybord + maxis internet 1 jam 2 hengget ingin melaporkan bahawa saya TIDAK MEMBERANAKKAN DIRI lagi!!!

Bab raya? Alhamdulillah yg tak terhingga sbb Tuhan mengixinkan saya sempat merasai MAKANAN raya.. Memang puas makan...

Dah 40 minggu ni..kemarin pi klinik doc bg masa sampai 25hb, kalo tak beranak jg dia suh pi hospital seberang jaya terus tuk DIPAKSA BERSALIN!!! Kalo tak boleh je beranak kat spital sg bakap, dekat je kat rumah..

Baby sihat, rahim 37cm, cuma saya ja dari 7bln berat tak naik. Sekarang ni plak hari2 cirit... Tu yg berat tak nampak naik..

Saya berdoa dan memohon kepada kalian juga, doakanlah saya bersalin dlm minggu ni, tak nak bg bb lama2 dok dalam, doc kata baby pun tak leh dok lama2, nanti uri dah tua tak leh saport makanan kat baby.. Huhuhu sian dia... Doakan yer...

Rindu plak nak tempek gambo, tp bila pakai hp ni susuah. Kat facebook jek boleh.. Nanti bila saya dah bersalin saya tempek gambo kat sana saya bg tau jg kat sini k... Mmmuuaaahhh... Salam peluk tium dari ILA a.k.a IreneDahayu...