Adam Amsyar Sports day

Assalamualaikum... Lama dah dok draf ja n3 ni... hari sukan kat taska Adam Amsyar hari tu buat bulan 4 kot...buat kat SMK Seri Impian Simpang Ampat. semua cawangan join.. meh layan gambar bercerita ya...


meriah penuh belon, kalo bawa si Ammar Rifqi tak booleh nak lepas la... abis semua tu dia tarik...

masa ni abam tunggu nak perbarisan, nasib sebelum datang bg dia makan nasi lemak. depa sediakan roti n air jugak... tapi dia tu xcitet la katakan...




teronok la dia time ni jalan ramai-ramai.. Abam baik sangat... mau ikut law...



mai turn game dia.. tapi sayangnya untuk umur 6 tahun ada 2 game ja. 1 tiub belon sampai pecah, memang tak la dia.. dari kecik takut belon pecah. so kena masuk yang ni ja la.. tu pun pusing nak buat lagi... 





nampak tu, patut dok sebelah tapi nak buat jugak.. so dia frust sikit...


kumpulan dia dapat no 2, semua dapat medel tu.... 

apa pun mama papa hepi tengok abam hepi... love you...