Langkau ke kandungan utama

Suka suka di pantai batu feringgi

Sangat malas nak taip panjang sebab tak mood... bawa sikecik ni besuka ria di pantai ari tu dah 3minggu pun...
 
Layan cerita begambar yer laling2 kus... :D

nampak jerebu pada awal pagi jam 8 lebih... (pulau jerejak)
 
si cute comey loteh...
 
bekalan... saya masak seawal 6 pagi uols... rajin tak rajin tak???
 
sambil makan buat air kundur tarik...
 

Adam Amsyar rasa bagai di syorga apabila bebas main pasir taw... hepi sungguh...
 
gambar di atas en papa lah...
wit my cayang.. hahaha... lama tak men'sweet'kan diri ngan laki...
 

Adam buat duckface plak...
 
siyes seronok tengok Adam hepi macam ni... pas main pasir bejinak2 ke air sikit...
 


mak bapak sayang anak wehhhhh... payungkan intan payong...
 

memula takut, pas tu dah bari nak dok tepi pantai...
 
 

 kat sini best sebab ada toilet air paip yang best. sekali masuk RM1. air paip plak sejuk giler.. tapi aku pun tak tau kena gambar di atas ni terbalik.. maaf yer...
 

seronok weh mandi kat sini.. sangat selesa, jangan risau, tak da sapa nak skodeng korang...
 
 
Lepas balik en papa tanya "nak begambar kat HR tak? ofcoz la nak.. ari tu letih tak singgah la...



lapu ni kat pintu masuk HR, kalo malam lagi cantik...
 
ni kat area cafe.. staff dalam HR memang spoting.. senyum jer.. best la... dapat begambar pun ok la, nak overnite tak mampu mak...
 
bye bye HR... tak sempat nak gi tengok baju.. huhuhu...
 
masuk je dalam keta, Adam dah layu di tasik madu dah, bagi susu, sorong bantal, terus tido dengan nyenyaknya... wahhh aman dunia.... kalo tak dalam keta jenuh mama papa dok tengok cita upin ipin nak....
 
otw balik, nak feri, anak tido kat belakang, kami be2 didepan. bila buat gambar macam ni orang sekeliling pandang weh.. padahal anak besaq punya dok belakang.. hahaha.. orang tuduh apa lantak p la kat depa no....
 
so ahad ni nak pegi lagi, main2 diluar sebelum posa, nanti mama kurang bawa jalan la yer... sekarang ni dah pandai tunjuk jalan dah... tau jalan mana nak balik, jalan makan nak pi jalan2.. pandai dah anak mama ni....

Catatan popular daripada blog ini

Ekzos Bocor

Salam.. keta aku dah lama ekzos bocor. ada kot dlm 4-5 bulan lepas. macam mana boleh tau? kalo korang perasan, akan kedengaran bunyi semacam bila dok dalam keta or kat luar (ekzos) itu lah berlakunya kebocoran. aku ni beragak-agak nak pi. so kemarin my laling sudah ajak, ikut la sekali. kena RM80. layan cita bergambar ini ya...
keta baru diangkat
my laling, auw sexsi bang...

kebocoran . . .

tengok!! besaq kan? orang tu pun tekejut, laki aku pandang aku, aku? buat besaq mata... org tu cakap produa pakai besi nipis. memang nampak kenipisannya hokeh!

sudah dibugilkan

tara!! dah psang yang baru (standat) tak mo la buh macam2, habis duit ja. kan???

tup-tup aku jalan depan sikit, perasan plak yang tong besar ekzos ni berpotensi untuk bocor jugak. so minta org tu welding sikit. hemmmmm.. keta ok keta...

Berhati-hati dengan Minyak Angin

copy from my friend...
Ini untuk pengetahuan awak dan bolehlah awak sampaikan atau pesan kepada kawan-kawan tanpa mengira kaum agar apa yang berlaku kepada anak saya tidak berulang kepada anak kawan-kawan kita dan juga umat manusia seluruhnya.
Ahmad Tarmizi Ahmad Basri (anak kesayangan saya yang kelima) 3 tahun
17/08/04 - Deman biasa dan dibawa ke klinik untuk perubatan
18/08/04 - Masih deman dan perut kembong akibat tak selera makan kerana sakit tekak
19/08/04 - Saya kurang senang dengan kesihatan anak saya dan bawa dia berjumpa doktor pakar.
Setalah diperiksa soalan pertama yang doktor tanya kepada saya serta isteri saya ialah...'ada sapu apa-apa minyak di perut' bererti sebagai doktor dengan ilmu kedoktorannya dia tahu bahawa puncanya adalah disebabkan minyak angin.Anak saya dimasukan ke wad. Dia dalam keadaan koma tanpa membuka mata, berkata-kata, bergerak dan pernafasan pun dibantu dengan alat penafasan oksigen. Darah,kencing diambil bagi tujuan pemeriksaan.
Keputusan pemeriksaa…

mata memangdang matalah puncanya

wahhh.. belagu nurkumalasari aku pagik2...

salam korang...

aku besiaran dari opis. (sambil memandang pintu bos aku) kekekeke... ari tu pas aku check adam, aku ngan en somi pi klinik mata di hospital bukit mertajam. doc check mata aku (perempuan melayu, umo 30+, kurus, baik :D)

doc : emmm ada selaput kat belah idong, 2 belah no.
aku : a ah dokte
doc : dari bila?
aku : dari peknen lagi. dulu masa saya peknen 5 bulan ada mai jugak, doc cina pompuan cakap tak boleh opret n bagi ubat yang kuat sbb saya tengah peknen. doc tu cakap lagi mei pulak lepas bersalin kalo tak hilang. tu yang saya mai ni.
doc : boleh opret dik, tapi kalo opret kompom naik balik dalam masa 3 tahun lepas tu. so ketua kami dah bincang bila orang muda yang ada selaput mata ni tak yah buang, selagi tak da risiko apa2. contoh macam selaput dah sampai kat anak mata hitam, yang tu memang kena buang.
aku : sebab apa yang jadi selaput ni ek dokte?
doc : sebab kena habuk, tengok moniter komputer, ekon, mata kering, bekas makeup &…