Isnin, 23 Mei 2011

Akhirnya!!!!!!

salam korang....

akhirnya ahad lepas menjadi gak plan aku... sampai tgc kul 12pm wayang kul 1.45pm, so nak merewang pun maleh, so main boling jab.. wes.... dah lama tak main boling.. aku rasa dah dekat 3 tahun... masa tu plak ada kilang buat tournament, bola abis wes!! tinggai ada kot tak sampai 10biji, tu pun kebayakkan saiz 14. pas tu aku tengok kat lanes punya penuh bola. haram tak main pun. apa la 'sighu' depa ni! aku tak ada bola, last2 laki aku pi cari bola kat depa ramai2 tu saiz 15 (laki aku) 11 (aku).. jumpa, main la... dah setengan game, bola aku hilang!! sangkut??? aku rasa dak... pastu main la bola 10 yang rosak membuatkan ibu jari aku sakit.. lepas tu bola laki aku pulak hilang.... hemmm aku dah agak dah.. dalam kami dok ralit2 orang sebelah ambik. campur dengan bola kami, dekat 12 bola kat lanes depa, main berapa orang ja... bongok la.. tanya la dulu orang pakai ka tak.. kami ada 1 game lagi. pas tu laki aku pi ambik balik bola dia... eeee geram betui... aku ada bola la!! kalo aku tan jadi mcm ni aku bawa bola sendiri, tak payah nak pakai bola yang pecah.. dah la kena pakai kasut saiz 8, yang tu ja yang ada.. eeeee...... kasut aku pun ada... tak mau dah jadi macam ni.. biar benda tu letak dalam keta, tak payah nak pakai bola situ...


pn motel tengah cover perut, tapi tak leh cover dah.. hanya mampo beri senyuman idong kembang.. kah kah kah..

dah kul 1, emmmm lepak kat tcg la, leh relax sikit...

my asben yang keletihan, sabtu balik dari putrajaya aku terus ajak pi tengok wayang esok tu...

ai yang nak tanyang tudong baru.. hahahaha...

no 1 tak menyala lagi... tapi 1.30 dah nyala...

akhirnya aku tengok jugak cita ni, PUAS HATI + SYOK + TERBAEK + 100 BINTANG = nak tengok lagi!!!!!! last part ada pic LATTY!!!!! ada yang no 6 kah? nak tengok jugak....

perasan tak mana en adam amsyar.. untuk pertama kalinya kami berjalan tak bawa anak.. huhuhuhu rasa kesian sangat tinggal dia, tapi aku nekad dan tak menyasal sebab cita best, tinggal kat mak tok memang puas hati.... tq mak , jaga adam untuk hari cuti...



mama tak tinggal dah hokeh adam... (buat takat sekarang la..)