Khamis, 21 April 2011

. . .

entry apa ni?

hanya sekadar sedikit luahan dari hati kecil ini

susah betul nak jaga hati orang yang mudah terasa ni

aku sedang belajar mencuba memahami, tapi yang pastinya orang tak memahami cara aku aku...
mengeluh, itu saja cara yang boleh mententeramkan diri aku sendiri... kejadian masa aku mengandung berulang lagi.. aku ni tak reti belakon, tengah marah nak senyum2, qenyeh2, gelak2.. itu bukan aku... aku bosan bila jadi macam ni, sesunguhnya bosan... malas aku nak lalui, tapi aku wajib lalui.. hurmmm... aku sedih apa yang aku lalui sekarang...

kepada yang berkenaan, ini hanya 1 luahan terpendam yang ingin ku luahkan sahaja... jangan nak terasa pulak, nanti merajuk tak da sapa nak pujuk...


nasib la aku ada pengubat hati... buah hati pengarang jantung...