Jumaat, 24 Disember 2010

making off Baby Portrait

Assalamualaikum...
-
wahhhh ala-ala omputeh uuuu.... Rabu lepas 22/12/2010 en jerry mai rumah untuk shoot picca en adam amsyar dengan PERJANJIAN khas dari en jerry....
-
terima kasih banyak-banyak yer en jerry, coz ambil en adam amsyar 4 ur 1st shoot baby Portrait... dulu masa peknen, sekarang baby plak...
-
ada yang kata 'sakan' saya begambar, dari betunang, sampai dah ada baby masih ngan azzaharry... alhamdulillah, azzaharry pun murah rezeki, saya pun friendly dengan beliau, dan saya adalah pelanggan tetap dia, inilah hadiah yang saya dapat... tq yer....
-
so, dalam tengah shoot picca, ada lagi kemera kat belakang yang diambil oleh adik saya... layan k...

en adam dah kena buka baju, tadi dok dalam playmat yang unty wati bagi. tak sempat nak ambik gambar masa tu, mama sebok makeup.. (mama yang over hokeh!!!)


cenyum cayang.... kenapa muka dia macam tu???

sebab lepas mandi + kena susu, ngantok la.. tengok mata dia...

saya sayang keluarga saya...

ikan buntal kat tengah, perasan tak? (--")
.
.
.
.
sweet picca

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
hasil dari en jerry
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.



sweet kan........ luv u Adam Amsyar...