Rabu, 3 Mac 2010

Putri Nayli binti Rostam

peace be upon u...

minggu lepas hari khamis kebetulan nak pi tesco singgah kat watie. leh kuar wad dah sbb baby dah sihat, alhamdulilah... Ya Allah masa memula aku tengok PUTRI NAYLI ni tepegun+terpana+memuji Allah dalam hati bertapa comelnya baby watie nih.. baby yang dok dalam perut mak dia 9bulan aku dok pegang dah keluar... so sweet, masa dia kuar dari pintu hospital aku senyum ja, terus makmetua dia bagi putri kat aku... teruja sangat dengan baby comel nih... mata dia bulat, pandai tengok orang, yang bestnya dia suka tengok aku :)) sampai watie teguq la sakan mata anak dia dok tengok... sayangnya kami tak bersepatan borak_gosip lama2. time tu pun dah 6.30pm. nanti la jumpa lagi...

tengok tu mata memang tak lepas dari camera, cam mama dia..

ada tokoh tak??? yer la aku ni memang suka pegang baby, sbb tu pandai pegang. kalo tak caya tanya mak aku...
baby tengok apa tu... :p

pst.. i sayangkan si putri ni sangat tau, walaupun bukan anak i... :)